Könyv! Sorozat! Könyvsorozat! Film! Sorozat! Filmsorozat!

2018. október 13. 12:17 - gyulavitez

Helix (8/10)

2014 - 2015

helix2.jpg

Néhány évvel ezelőtt egy szilveszteri baráti összejövetel keretein belül ismerkedtem meg és lettem rajongója a Pandemic nevű kooperatív társasjátéknak. A játék célja az emberiség megmentése a pusztító világjárványtól. Megtalálni az ellenszert, legyőzni a fertőzéseket és összehangolni a csapat munkáját...

De nem is erről szerettem volna írni, hanem arról, hogy végre találtam egy sorozatot, aminek a főszereplői a járványügyisek, katonák, kutatók, kísérleti alanyok és természetesen az elmaradhatatlan pusztító vírus: Helix.

20538090_2013091615394281.jpg

 

Nem egy új sorozatról van szó, de csak most bukkantam rá és eléggé tetszik ahhoz, hogy megosszam veletek. Előre leírom, hogy még nem értem az első évad végére sem, de ez ne tántorítson el tőle téged sem! 

Íme az alapsztori:

A Járványügyi Központ kutatói egy csúcstechnológiával rendelkező sarkvidéki laboratóriumba utaznak, hogy felderítsék egy járvány kitörését. Azonban az események hirtelen váratlan fordulatot vesznek, melyek tétje az egész emberiség túlélése. A tudósok ekkor még nem is sejtik, hogy a vírus kitörésének hátterében miféle borzalmas titok húzódik meg.

helix-a-dokik.jpg

Persze van benne egy csomó kiszámítható karakter, helyzet és logikátlanság, lehetetlenség, valahogy azonban mégis be tudott szippantani a hangulata. Mentségemre(?) mondom, szeretem a sci-fit. A lényeg, hogy látványos legyen, szórakoztasson, kikapcsoljon, lekössön. Eddig ez ilyen. Ajánlom. 
kep1.jpg

Előzetest nézek

Megnézem az iMDb-n

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://whysoseries.blog.hu/api/trackback/id/tr4014299021

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Könyv! Sorozat! Könyvsorozat! Film! Sorozat! Filmsorozat!
süti beállítások módosítása