Könyv! Sorozat! Könyvsorozat! Film! Sorozat! Filmsorozat!

2016. április 08. 15:10 - gyulavitez

Ransom Riggs - Vándorsólyom kisasszony különleges gyermekei (9/10)

régi fényképekből különleges történet

Sok évvel ezelőtt egy könyvesbolti sétám alatt bukkantam egy érdekesen borzalmas borítójú kötetre.

vandorsolyom3.jpg

Mivel már megragadta a figyelmemet, belelapoztam és igazán meglepődtem, amikor régi fényképekre bukkantam egynémely oldalon. Elolvastam, hogy miről is szól, majd itt-ott beolvasva megállapítottam, hogy akár még jó is lehet. Egy másik érdekes borítójú kötet elterelte a figyelmem és a feledés homálya borult a könyvre egészen addig, amíg egy oldalon újra bele nem botlottam. Elolvastam. Tetszett.

A történetről annyit, hogy egy családi tragédia után a tizenhat esztendős Jacob egy távoli, Wales partjai közelében lévő szigetre utazik, ahol nagyapja meséiből ismert gyerekek éltek. Illetve élnek. Mind együtt egy nagy, öreg házban, egy elvarázsolt helyen, ahol senki sem lelhetett rájuk. Nem olyanok voltak, mint más emberek. Káprázatos dolgokra voltak képesek. Mindre egy bölcs, vén madár vigyázott... ám néhányan vadásztak rájuk. Ebbe a harcba csöppen bele az ifjú Portman. Innentől kalandok és izgalmak különleges sora követi egymást.

Nem rég röppent fel a hír, hogy Tim Burton rendezésében már forog a film. Nosza, gyorsan előkaptam a kötetet és újra elolvastam. Mire a végére értem már tudtam, hogy 3 kötet! Klassz! Már a harmadikat olvasom és nagyon tetszik, hogy nincs szünet két kötet között. Ahol az egyik befejeződik, onnan indul a másik. A film szeptemberben jön... olvassatok!

vandorsolyom2.jpg

Az író oldala sok infóval, képpel

GoodReads

Moly

Megnézem az iMDb-n

Előzetest nézek:
- eredeti nyelven
- szinkronosan

 

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://whysoseries.blog.hu/api/trackback/id/tr198579396

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

co2 · http://anyulontul.blog.hu 2016.08.15. 12:08:49

No én is végeztem

Az első kötet nagyon el lett találva, eredeti, ötletes: 8/10
A második kötetet mintha kicsit összecsapta volna: 6/10
A harmadik pedig méginkább ezt az érzést sugalta: 5/10

Az egész sorozatra 6/10
Könyv! Sorozat! Könyvsorozat! Film! Sorozat! Filmsorozat!
süti beállítások módosítása