Könyv! Sorozat! Könyvsorozat! Film! Sorozat! Filmsorozat!

2016. december 13. 11:49 - mezz4nine

Un homme à la hauteur - Életem Nagy szerelme

A mai vígjátékok a mai közönségnek készülnek, az ezekben felfedezhető humor nem egyezik az én ízlésemmel. 

Kellemesen csalódtam a filmben, mert nem alpári nem azon viccelődik, hogy ki hogyan tol ki a másikkal. Szerintem a mai filmpiacon igazi fehér hollóval állunk szemben nagyon kellemes könnyed vígjáték. Életszerűségével valósághű karakterekkel egészen magával tudja ragadni az embert és ezen felül még el is gondolkodtam a film alatt. Fel sem tűnt a film több mint 2 órás terjedelme, bár a végét kicsit összecsapottnak érzem. A történet még is így kerek. A szinkron szerintem jól sikerült. 

Többet nem is írnék erről tessék nézni!

imdb 

es.jpg

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://whysoseries.blog.hu/api/trackback/id/tr4512044739

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

gyulavitez 2016.12.15. 11:12:49

Kerítek rá időt megnézni.

gyulavitez 2017.01.08. 06:31:03

Pénteken este megnéztük Ivettel és nagyon jól szórakoztunk! Csak ajánlani tudom!
Könyv! Sorozat! Könyvsorozat! Film! Sorozat! Filmsorozat!
süti beállítások módosítása