Könyv! Sorozat! Könyvsorozat! Film! Sorozat! Filmsorozat!

2016. január 26. 11:44 - gyulavitez

X akták 10. évad - The X-Files s10 (X/10)

I want to belive

fin05_xfiles_prshot-final_hires1.jpg

Nagy rajongója voltam annak idején a sorozatnak, előbb TV-ben hétről-hétre vártam, hogy végre újra nézhessem, később pedig - az internetnek hála - maratoni mennyiségben fogyasztottam a 9 évadot. Csodálkozva láttam, hogy lesz X.

Szerencsére nagyon gyorsan reagáltak a magyarok és már van szinkron az első részhez, ami Rékasi Károly és Náray Erika miatt is kötelező.

Mindenképpen érdemes megnézni az első részt ebből az évadból, függetlenül attól, hogy tetszett-e az első 9 évad! Scully szexibb, mint valaha! Mulder sajnos inkább hasonlít Hank Moodyra, mint egy FBI ügynökre, de ez nem von le semmit a sorozat élvezeti értékéből.

Lesz benne összeesküvés, idegenek, előkerülnek a régi szereplők, jönnek újak, szóval csupa-csupa jó dolog. Engem megfogott ez az újrakezdés, nézni fogom. Szinkronnal (is).

Megnézem az iMDB-n

Előzetest nézek

the_truth_is_out_there_tagline.jpg

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://whysoseries.blog.hu/api/trackback/id/tr838317210

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

gyulavitez 2018.01.06. 05:01:02

Elindult a 11. évad!!! :-) Egész jó.
Könyv! Sorozat! Könyvsorozat! Film! Sorozat! Filmsorozat!
süti beállítások módosítása