Könyv! Sorozat! Könyvsorozat! Film! Sorozat! Filmsorozat!

2017. február 20. 11:24 - mezz4nine

Eső Után - Ame Aguru

Mivel szeretem a keleti harcművészeti filmeket így gondolkodás nélkül töltöttem le a filmet. Legnagyobb meglepetésemre nem azt kaptam amit vártam. Helyette egy sokkal emberibb elgondolkodtatóbb átgondoltabb filmet ami a cselekvéshiány ellenére sem volt unalmas egy percig sem.

Már maga a film címe is gondolkodóba ejtett persze csak azután, hogy megnéztem a filmet.A történet röviden egy rónin -ról szól aki egy kis falusi vendégházba reked feleségével a megáradt folyók miatt. Cselekmény ugyan nem sok van, de az agyi aktivitásunkat igénybe fogja venni a film, legalábbis az én képzeletemet megmozgatta. 

A harci jelenetek is csupán csekély mértékben vannak jelen és nem is ezekre tevődik a hangsúlyosság. Művér persze itt is akad egy picit nevetséges is de mint mondottam ez csak mellékes.

Én mindenképpen csak ajánlani tudom a filmet. Nem is tudom eddig hogy tudtam elmenni mellette hiszen már lassan felnőttkorú lesz a film is (1999)

Nálam mindenképp 9/10 és mindenképp újranézős.

 

IMDB Link: http://www.imdb.com/title/tt0181960/

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://whysoseries.blog.hu/api/trackback/id/tr9912275171

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Könyv! Sorozat! Könyvsorozat! Film! Sorozat! Filmsorozat!
süti beállítások módosítása