Könyv! Sorozat! Könyvsorozat! Film! Sorozat! Filmsorozat!

2015. március 06. 15:12 - gyulavitez

The Man from Earth - 10/10

the-man-from-earth.jpg

Nincs akció, csak néhány barát búcsú beszélgetése egy szobában. Ezt követi nyomon a film. Unalmasnak tűnik, nemigaz? Én is így gondoltam mielőtt megnéztem volna. "Háttér filmként" kezdtem nézni, de nagyon gyorsan minden mást abbahagytam és az elejétől kezdve neki szenteltem az összes figyelmemet!

Nem teszek ide előzetest, se IMDb linket. Tenni kell egy próbát és megnézni. Nem hosszú (sajnos), ezért bátran állíthatom, hogy ennél sokkal rosszabb filmekre szántunk jóval több időt! Nálam benne van a 10 filmben, amit mindenképpen ajánlanék bárkinek. Aki szereti a sci-fit, annak meg főleg.

 

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://whysoseries.blog.hu/api/trackback/id/tr557246277

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Könyv! Sorozat! Könyvsorozat! Film! Sorozat! Filmsorozat!
süti beállítások módosítása